Більше 150 років ювелірні вироби від Cartier – привілей людей багатих і знаменитих, Cartier – це шик, шляхетність та неповторність, статус і просто витвір мистецтва.
Будинок «Картьє» починається з 1847 року, з невеликою ювелірною майстернею, викупленою Луї-Франсуа Картьє у свого вчителя.
Незвичайністю виробів Картьє стала нестандартність форм та дизайну ювелірних виробів, настільки нехарактерна для 19століття: кулони, кольє, сережки, кільця у вигляді комах та тварин. Тим не менш, вони стали дуже модні в Парижі і молодого ювеліра визнали. Коли Луї Картьє в 1904 помер його справу перейняв онук
– Луї-Жозеф, який прославився своїми обручками, а також неповторним годинником, інкрустованим дорогоцінним камінням, який став модним у всій Європі, а пізніше і у світі.
1907 року Cartier робить експозицію своїх колекцій у Санкт-Петербурзі, — від неї захоплюється сам Микола ІІ, а за ним, зрозуміло, вся знать стають відданими бренду.
У 1914 році з’являється та сама знаменита пантера, яка досі є символом марки. Пантера стає головним чином нової колекції, в яку витончена хижачка з очима-смарагдами обплітає браслети та кільця, висить як кулон, прикрашає запонки та брошки.
До цього дня ювеліри Cartier не втомлюються вражати своїх шанувальників новими шедевральними творами ювелірної майстерності.
Популярність бренду у світі така велика, що ринок заповнений копіями та підробками, скажімо, теж зовсім не дешевими.
Продовження про це чудове слідує…
За матеріалами goldpantheon.ru